Freelance tekstschrijver

Goede tekst, SEO-vriendelijk

Je vindbaarheid kan soms beter. Niet door in dezelfde vijver te vissen als je concullega’s natuurlijk. Ik kan voor je uitzoeken welke zoektermen zij laten liggen en waar jij op kunt scoren. Daar proppen we je teksten dan NIET mee vol. Google is ook niet gek (meer). En je lezer al helemaal niet. Goede, leesbare, zoekmachinevriendelijke tekst. That’ll do the job.

Dat wil ik ook!

Kinderlijk eenvoudig navigeren

Je wilt een lage drempel voor je website. De vormgever/bouwer maar ook jij, als expert op de inhoud, kunnen vaak niet meer met de ogen van de argeloze first visitor kijken. Ik kan dat wel. En help je aan een menustructuur die logisch aanvoelt. Waarin je klant haast met gesloten ogen snel de weg vindt naar wat hij/zij weten wil. Voeg daar mijn soepele copy aan toe en je bindt je blij verraste klanten. Of dat nu kinderen zijn of volwassenen. En ze merken niet eens dat je het doet: tis logisch!

Waarom ik freelance werk (tis geweldig!)

Het toffe aan freelance tekstschrijver zijn? Verschillende opdrachtgevers betekent steeds nieuwe verhalen. Ik werkte met makelaars, fysiotherapeuten, presentatiecoaches, deejays, specialistisch jeugdbegeleiders, producenten van medische apparatuur… allemaal met hun eigen verhaal en hun eigen passie. En daar mag ik mijn passie dan aan toevoegen: die voor mooie en krachtige taal.

Ik ga voor passie

Waar ik werk

Natuurlijk is videochat een goede optie. Maar het liefste spreek ik je persoonlijk om goed feeling te krijgen met jou en je bedrijf. Jouw enthousiasme voedt mijn taal. Maar no worries: ik heb een auto en ben best bereid te reizen. Dat is de onvolprezen vrijheid van een freelance copywriter. Waar ik werk? Overal. Mijn opdrachtgevers zitten vooral in Noord-Nederland trouwens. Tot nu toe.

Mijn meerwaarde

Ik ben super met taal. Kan me goed inleven in iedere afzonderlijke klant. Je herkent jezelf terug in mijn tekst. En dat wil je: want dan herkent de klant jou in je website! Mijn ervaring met storytelling maakt dat ik je kan helpen op zoek te gaan naar je ‘waarom’. Als jij helder hebt wat jouw hart sneller laat kloppen, ben je op het spoor waar jij je van je concurrenten onderscheidt. Niet alleen in producten of diensten, maar vooral in persoonlijkheid. Dat vraagt een tekstschrijver met persoonlijkheid.

Persoonlijkheid!